Jak vypadá sto /

Klokánek v této knížce hledá odpověď na otázku: Co to je sto? Kamarádi ze Stokorcového lesa se mu snaží pomoci a zároveň ho učí počítat do deseti

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Maxtone Graham, Ysenda, 1962- (Autor)
Korporace: Comicup Design Studio, Walt Disney Enterprises
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: 2008
Vydání:Druhé vydání
Edice:Disney. Medvídek Pú
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01893nam a2200577 i 4500
001 mksu01143292
003 CZ PrSKC
005 20230802145357.0
007 ta
008 140529s2008 xr a|||a||||||000 j|cze|d
020 |a 9788025209721 
040 |a JIG001  |b cze  |d SUG001  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 821-93  |x Literatura pro děti a mládež (beletrie)  |2 Konspekt  |9 26 
080 |a 821-32  |2 MRF 
080 |a 821-93  |2 MRF 
080 |a (0:82-32)  |2 MRF 
100 1 |a Maxtone Graham, Ysenda,  |d 1962-  |7 xx0035825  |4 aut 
245 1 0 |a Jak vypadá sto /  |c text: Ysenda Maxtone-Graham ; ilustrace: Comicup Studio 
250 |a Druhé vydání 
260 |c 2008 
300 |a 31 nečíslovaných stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 26 cm 
490 1 |a Disney. Medvídek Pú 
500 |a Přeloženo z angličtiny? 
500 |a Zadní strana obálky: Knižní klub medvídka Pú 
500 |a Na obálce: Disney 
520 2 |a Klokánek v této knížce hledá odpověď na otázku: Co to je sto? Kamarádi ze Stokorcového lesa se mu snaží pomoci a zároveň ho učí počítat do deseti 
600 0 7 |a medvídek Pú  |c (fiktivní postava)  |7 jo2016908724  |2 czenas 
655 7 |a příběhy  |7 fd133204 
655 7 |a publikace pro děti  |7 fd133156 
710 2 |a Comicup Design Studio  |7 xx0135874 
710 2 |a Walt Disney Enterprises  |7 ko2002113163 
830 0 |a Disney.  |p Medvídek Pú 
910 |a ABG502 
910 |a DCG501 
910 |a JCG502 
910 |a JIG001 
910 |a KAG503 
910 |a KMG502 
910 |a KVG501 
910 |a MOG001 
910 |a NJG001 
910 |a PRG001 
910 |a PVG001 
910 |a SMG506 
910 |a SUG001 
910 |a VSG504 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |c 25061  |d 25061 
993 |0 0  |1 461386001150  |2 ddc  |4 0  |7 0  |9 26828  |b 0  |c 2836  |d 2023-08-02  |e 1  |f LU  |l LU  |r 2024-06-05  |s 2023-08-02  |t 8  |w 2023-08-02  |y KL